علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 71
بازدید هفته : 353
بازدید ماه : 352
بازدید کل : 179793
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


تغییر در نوع تمرینات دارت

تغییر در نوع تمرینات دارت 9

تنها یک مسئله مهم
موضوع مسئله مهمی است که در تمام طول بازی با آن دسته و پنجه نرم میکنید و آن زدن سینگل است
به عنوان مثال 57 عددی است که باید فینیش کنم به طوریکه حریف من در دبل مانده است و کوچکترین اشتباه مساویست با باخت . خوب برای شروع به سینگل 17 پرتاب میکنم اما ناگهان دارت من در خانه 3 مینشیند و باقیمانده 54 می شود با دو دارت طبق جدول فینیش سینگل 18 و دبل 18 فینیش این عدد است .به هر حال در شرایط استرس بالا بهترین انتخاب اینه که سینگل 4 و سپس میان خال را بزنم.آیا می دانید چه اتفاقی رخ داده؟
همیشه بازیکنان در انجام کارهای آسان عاجز می مانند .اگه در تمرین باشه همیشه سینگل را می زنند ولی در مسابقات ناتوان از زدن سینگل در صورتیکه تریپل و دبل را به راحتی می زنند .
اینجا باید بگویم نحوه نگرش شما به دارت باعث این می شود که شما دقیقا آن خونه ای را که میخواهید هدف قرار دهید را نمیزنید. وقتی سینگل 17 من مورد اصابت قرار نگرفت چون تفکر من این بود که سینگل 17 با آن فضای بزرگ کاری ندارد و خودم را از پیش برنده می دانستم اما به ناگاه 54 عدد ماند و دو دارت در اینجا دیگر اشتباه اول را تکرار نکردم و در اندیشه این بودم که بازی را میان خال به پایان ببرم.چون هدفم پایان بازی با خانه میان خال بود پس زدن 4 دیگر کاری نداشت و چون 4 را زدم میان خال را هم زدم.
مثال دیگر

اگر برای شما دبل 5 باقی مانده باشد و پرتاب اول شما به 5 اصابت کرده باشد قبل از اینکه به فکر این باشید که سینگل 1 را بزنید تمرکز و فکر و حواس خود را به  دبل 2 و پایان بازی جمع کنید تا اینکه سینگل 1 زدن آسان شود و دیگر به سینگل 20 یا سینگل 18 برخورد نکند
این یک برنامه ریزی فکری و ذهنی است که باید بازیکنان در آن تمرین کنند تا به درجه مهارت برسند.
همیشه کارها همانطور که فکر می کنید انجام می شود
یاحق

 منبع : http://dartsiran.mihanblog.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com